×
Pieslēgties
Juridiskā un biroja adrese
  • A/S „LIDO”
  • Reģ. Nr. 40003022654
  • PVN reģ. Nr. LV 4000302265
  • Ķengaraga iela 6a, Rīga, LV-1063
  • Tālr.: +371 80005436
  • E-pasts: info@lido.lv

Pasūtījumus pieņemam katru dienu 10:00-20:30 pa tālruni 8000 5436. Min. pasūtījuma summa: 8.00 EUR.

Lido piegādes noteikumi

Pasūtīšana

Piegādes mājas lapā sākumā izvēlēties pasūtījuma saņemšanas veidu – piegāde ar kurjeru vai saņemšana uz vietas restorānā.  

Ja izvēlieties saņemšanu uz vietas restorānā, izvēlieties arī, kurā restorānā vēlaties saņemt pasūtījumu.

Ja esat izvēlējies piegādi ar kurjeru, norādiet piegādes adresi, un tiks aprēķināta Piegādes maksa. Tālāk izvēlieties, no kura restorāna vēlaties saņemt piegādi.  

Izvēlēties ēdienus, dzērienus un citus produktus un pievienojiet tos iepirkuma grozam. Kad izvēli esat pabeidzis, spiediet “Noformēt” pirkumu.

Informācija par produkta sastāvdaļām un alergēniem pieejama produkta aprakstā.

Norādiet informāciju saziņai, kā arī vēlamo pasūtījuma piegādes/saņemšanas laiku, ievērojot piegādes vai izvēlētā restorāna Darba laiku.

Izvēlieties norēķina veidu, vēlreiz pārbaudiet iepirkuma grozu, un - ja esat gatavs pasūtīt, atzīmējiet iepazīšanos ar šiem Piegādes noteikumiem un Privātuma politiku un spiediet “Noformēt manu pirkumu”, lai pabeigtu pasūtījumu.

Uz norādīto telefona numuru saņemsiet SMS par pasūtījuma apstiprinājumu ar pasūtījuma numuru. Ja esat izvēlējies norēķinu mājas lapā, pasūtījuma apstiprinājums tiks nosūtīts pēc veiksmīgas maksājuma apstrādes. Distances līgums ir noslēgts ar pasūtījuma apstiprinājuma nosūtīšanas brīdi.  

Pasūtījumu var noformēt, arī zvanot pa tālruni 8000 5436.

Norēķins

Ja esat izvēlējies piegādi ar kurjeru, kā norēķina veidu variet izvēlēties, norēķinu mājas lapā, pabeidzot pasūtījumu, vai norēķinu ar maksājumu karti pie pasūtījuma saņemšanas; atsevišķos gadījumos var izvēlēties arī norēķinu skaidrā naudā pie pasūtījuma saņemšanas.  

Ja esat izvēlējies pasūtījuma saņemšanu uz vietas restorānā, norēķins ir jāveic mājas lapā, pabeidzot pasūtījumu.  

Norēķinam mājas lapā tiek izmantota MakeCommerce maksājumu sistēma. Izvēloties norēķinu mājas lapā, jūs piekrīt, ka jūsu maksājuma datus apstrādā MakeCommerce maksājumu sistēma.

Saņemot pasūtījumu, tiks izsniegts pirkuma čeks.

Ja vēlaties norēķināties par pasūtījumu ar pārskaitījumu kā juridiska persona, lūdzu iepriekš sazinieties ar LIDO klientu atbalsta dienestu.

Piegāde

Ja esat izvēlējies piegādi ar kurjeru, piegāde norādītajā adresē tiks veikta ne vēlāk kā 1 stundas laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas vai vēlāk, ja būsiet norādījis vēlamo piegādes laiku pie pasūtījuma noformēšanas.

Ja esat izvēlējies pasūtījuma saņemšanu uz vietas restorānā, sagatavoto pasūtījumu varēsiet saņemt izvēlētajā restorānā pie pasūtījuma noformēšanas norādītajā laikā, uzrādot pasūtījuma numuru. Atcerieties, ka pasūtījums restorānā tiek sagatavotos uz norādīto laiku un ierodoties vēlāk, tas var jau nebūt silts.

Ja attiecīgajā restorānā ēdiena iznešanas pakalpojums uz automašīnu ir pieejams, novietojiet auto tam īpaši norādītā vietā un zvaniet pa tālruni, kas norādīts uz informatīvajām zīmēm.

Pie pasūtījuma saņemšanas nepieciešams pārliecināties par pasūtījuma saturu un iepakojuma stāvokli. Pasūtījumu var nepieņemt, ja tā saturs ir neatbilstošs vai iepakojums bojāts. Lūdzu ņemiet vērā, ka produktu izskats un iepakojums var atšķirties no mājas lapas informatīvā attēla.

Izmaiņas, atcelšana, atteikums

Ja pēc pasūtījuma apstiprināšanas nepieciešams veikt izmaiņas pasūtījumā vai to atcelt, sazinieties ar LIDO klientu atbalsta dienestu pa tālruni 8000 5436. Izmaiņas vai atcelšana iespējama, ja pasūtījuma sagatavošana vēl nav uzsākta.  

Ja pasūtījumu nebūs iespējams sagatavot vai izpildīt, LIDO klientu atbalsta dienests sazināsies, lai vienotos par alternatīvām.

Ja esat veicis norēķinu mājas lapā, taču pasūtījums tiek atcelts vai tā izpilde netiek pieņemta, 10 dienu laikā variet pieprasīt samaksas atgriešanu, rakstot uz LIDO informatīvo e-pastu info@lido.lv.

Pēc pasūtījuma saņemšanas atteikuma tiesības izmantot nevar.

LIDO klientu atbalsta dienests

Visos ar piegādi saistītos jautājumos, ja vien šajos noteikumos tieši nav noteikts citādi, var sazināties ar LIDO klientu atbalsta dienestu pa tālruni 8000 5436.

Atsauksmes

Ja piegādes pakalpojuma kvalitāte nav apmierinoša vai vēlaties izteikt uzslavu vai kādu citu ierosinājumu, lūgums izmantot Saziņas formu, kas pieejama LIDO mājas lapā www.lido.lv vai sūtīt informāciju uz LIDO informatīvo e-pastu info@lido.lv.

Klienta profils

Lai atvieglotu turpmākos pasūtījumus, Piegādes mājas lapā ir iespējams izveidot reģistrēta klienta profilu, kurā saglabāt piegādes adreses un norēķiniem mājas lapā izmantojamās maksājumu kartes.  

Klienta profilā esošo informāciju ir iespējams jebkurā laikā papildināt, labot vai dzēst, tai skaitā, dzēst visu profilu.

Klienta profilā ir iespējams pieteikties arī LIDO piegādes jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanai uz norādīto e-pasta adresi un tālruni SMS veidā.

Personas dati

Lai izpildītu pasūtījumu vai atbildētu uz atsauksmi, mums ir nepieciešami šādi personas dati – vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese un piegādes adrese. Pārējo informāciju variet sniegt pēc nepieciešamības un brīvas izvēles.

Vairāk par personas datu apstrādi skatīt Piegādes mājas lapas Privātuma politikā.

Noteikumu pieejamība

LIDO piegādes noteikumi ir pieejami Piegādes mājas lapā.

Mēs lūdzam apstiprināt iepazīšanos ar šiem Piegādes noteikumiem, pirms jūs apstipriniet savu pasūtījumu.

Mēs paturam tiesības jebkurā laikā papildināt un grozīt šos Piegādes noteikumus. Piegādes mājas lapā vienmēr ir pieejama aktuālā Piegādes noteikumu versija.

 

Apstiprināts 11.09.2023.